chokladmarshmallows


kusin kom vid ett, jag & carro va barnvakt, medans mamma, pappa, baba & dede stack in till stan. spela massa spel. bästa monopol, diamanten & snabb&smart! så gjorde vi marshmallows med smält choklad. jäkligt mums. snart sticker jag & carro med lojsan in till sjukhuset & är med när hon vaccinerar sig... haha. sen ska vi som sagt på jakt efter plastmuggarna som alla collagefester har ;) justä de där mörkblåa & röda! hehe bye
ALLMÄNT | |
#1 - - VivianN':

svar

okej:)

då har du iallafall något för dig. ^^

Jag har ingenting för mig:(

#2 - - ELLEN.:

åh tack:D men din är superfin din med :D oj ofta! tack för att du upplyste mig om det:D!m måste in till stan och kolla imorgon då, kramar!

#3 - - myelise:

sv : ah ! imrn alltså, haha ah men nu är jag inte det längre -.- ! sexiga skor du köpte med <3

#4 - - k:

Njaa, några saker. Ganska kaos i stan & allt fanns bara kvar i L o XL redan på morgonen. Själv då?

#5 - - joss:

det låter toppen!

Upp