first candle is burning


första advent idag. vakna sent. va tvungen o sova hos carro inatt. fyfan så rädd jag va att någon exorsism skulle komma in i min kropp & slita mig ner på golvet... jag byggde som en mur runt mig innan jag somna. bästajag. idag är det bara datorn & plugg som gäller, mejbi yoga?
ALLMÄNT | |
#1 - - carpi:

ehm olivia exorcism är ett botemedel mot hemsökning. deär en som har övernaturliga krafter som kan utföra exorcism..

#2 - - isabella:

Aha okej, va dåligt :s Aaa jag tänkte köpa en från ur&penn men jag får se.



2012 va as bra!:o

#3 - - shamiii:

nice blogg

#4 - - shamiii:

svar: thanx ^^, läget med dig då?

#5 - - shamiii:

sva: nice nice, bara bra med mig med, hänt idag då?

#6 - - KAWAiiKAi ~:

glad första advent eller nått :3



sv: hihi men naw tavk 8D <3 ah dt är bara bra med mig, dusj? (: kram!

#7 - - nelly:

sv; Nej jag läser faktiskt ingen av de tidningarna :P jag läser andra tidningar :D

#8 - - isabella:

Eller hur!:D

#9 - - Elin:

SVAR: Nej, ingen snö alls i Luleå.

Lite tråkig skyltsöndag med tomtar, för de små.

:)

#10 - - MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

Upp