I SAT ON A RUG, BIDING MY TIME

DRINKING HER WINE.
nu är mor och far hemma från stugan i finland och jag måste börja ta hand om hussysslorna igen. plocka ur diskmaskinen, duka och sådanna sjukt jobbiga saker. back to basics som man säger. jävla skit. jag som tycker om ff så himla mycket (syftar då inte på gruppen Franz Ferdinand, skulle kunna ha gjort det, de är bra). hmm, vad gör olivia annars? jo, igår och idag har jag och oscar tagit hand om världens fränaste grabb, moltas. alltså vilken stjärna. vilken pajas. jag är helt slut efter allt playstationspelande och hopp i studsmattan (hoppade visserligen bara i typ 3 minuter men vafan) så nu ska jag unna mig en påse popcorn och börja läsa cementträdgården.
ALLMÄNT | |
#1 - - therese:

satan så fin väggen blev!

#2 - - lovisa:

helt galet kriminell!!

#3 - - Kajsa:

Vart har du fått tag på den fina tröjan ifrån!?!? super blogg förövrigt

#4 - - OLIVIA:

den har jag fått av min pojke.

tack så himla himla mycket.

Upp