min vecka ur instagram

min måndag bestod av currynudlar och chokladcigaretter i kärleksparken (:P), därefter
tog jag en mysfika med fintilda. vi beställde typ hela kuriosas meny. skämtar. ger er
ett tips att käka deras helt-okej-billiga toast med sallad!
tisdagen spenderades hemma hos mormor och morfar. vi åt surdegsknäckebröd och ostar
samtidigt som vi grävde ner oss i matteböckerna. den andra bilden föreställer carolina
utanför bauhaus lager. i onsdags efter att vi varit en sväng på biblioteket tränade vi
på friskis, bara det att vi inte hade någon koll alls på när bussarna gick... slutade
med att vi satt på en gräsplätt i spöregnet väntandes på en försenad 115.
här är en bild på mitt nyköpta fynd från myrorna. en söt kortärmad skjorta
ursprungligen från världsbästa indiska. torsdagen var fruktansvärt jobbig (även fast
vi började kl 13.00). jag dödas plågsamt och långsamt av allt jäkla björkpollen. min
näsa och mina ögon rinner konstant och hejdlöst. dock kompenserades den mörka dagen
med ett vattenpipeköp på bästa orion livs.
ALLMÄNT | |
Upp