mer instagram

i brist på annat tänkte jag nu tillfredställa er med ett litet instagraminlägg.
här har vi mig och min favoritdryck. citrus är det bästa jag vet bara så att ni vet.
den här kvällen firade jag och lovisa tilda efter tolvslaget. vi satt i en park och
skrämde råttor, senate begav vi oss till taco bar för att sedan avsluta kvällen på
trädgårn. den andra bilden är tagen långt efteråt, 2 veckor för att vara exakt.
jag och oscar hade här precis kommit hem till ett bajstråkigt sverige.
några dagar efter vår ankomst tog jag, oscar och wajki en tripp till sörpa för lite
glass. det struntade vi i eftersom kön var så jävla lång, istället käkade vi himmelsk
mat på åcafét. på andra bilden har vi mig i nya kroatienörhängen.
i fredags hade jag och carolina kalas som sagt. den kvällen dansade vi mest till
90tals hits och sprang runt barfota på vår gata. morgonen efter var jag lite ilsken
av mig (jag vill aldrig mer ha kalas!), men det var jag inte länge. på förmiddagen
åkte jag och oscar hem till wajki för att fira hennes 21 årsdag.
söndagen spenderades hemma hos oscars far och hans familj. vi firade nämligen
moltas (oscars brotha) som fyller år dagen efter sin partysyster. det bjöds på sång,
glass, spel och kaffe, mysigt. bilderna har förresten inget med lördagen att göra :P
, ALLMÄNT | |
Upp