kjolgif

rensade garderoben och blev lite chockad över hur jäklarns många kjolar jag köpt på
mig under åren. här är i alla fall några av dem.
åh, jag gillar dem allihop. jag vill ha ännu fler!
ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

*rensa :)

#2 - - olivia:

kul att ha någon som ständigt rättar mig här på bloggen istället för att uppmuntra mig någon gång.

så jävla dålig stil

#3 - - M:

Ååh så fint! :)

#4 - - Tuss:

alltså du anonyma jävel du kan stava till rensa <3 det gör dig till en bättre människa än olivia och det älskar jag dig för

#5 - - Tuss:

jag är helt överväldigad på riktigt. kan inte du ringa mig? någonting i din vishet gör dig så oemotståndlig

#6 - - Tuss:

sen den här ödmjukheten, "jag är här för att hjälpa, ack ni sämre människor, det stavas rensa :)". det som gläder mig är att sådana som du, som är bättre än alla andra, faktiskt kan dela med sig! vad vore världen utan anonyma kommentarer om rättstavning? ingenting. ingenting. ollan du får förövrigt skärpa dig jag blir besviken när du inte kan stava till rensa. tur här att vår anonyma vän kom till undsättning. vad hade hänt annars?

#7 - - Anna:

Vilken fin samling! :)

Upp