ha den äran olivia (& carolina)

lördagskvällen spenderades till och börja med tillsammans med släkt och familj här
hemma. jag och carolina blev 18årsfirade med ett hejdundrande kalas.
kanske inte världens mest smickrande bild på mig, men vad tusan, ni måste ju få se hur
stilig oscar var i min assnygga strasskjorta. min kusin emma var förstås också himla fin.
carro tycker hon är frän som får dricka vin tillsammans med de vuxna.
i det där paketet fanns två muminmuggar som var så fina att jag höll på att ramla av
stolen :P nej, men det är dem verkligen. tjaa, det var väl det antar jag. senare under
kvällen befann vi oss hemma hos jon och simon där vi drack allt möjligt, sjöng svenska
favoriter, lirade golf i vardagsrummet och lyssnade bara på broder daniel och joy
division såklart. när klockan slog 00.00 blev jag officielt 18 bast, förstå lyckan!!!
detta firades med efterlängtade pop orange som för övrigt var något av det roligaste
jag varit med om. väl tillbaka på hemmaplan var jag kanske inte i mitt fräschaste
tillstånd om man säger så, men vad gör det om 100 år. tack och hej.
ALLMÄNT | |
Upp