please don't confront me with my failures

jag stressar sönder och tappar hår tack vare mitt gymnasium.
skolan tar ju kål på mig och mitt sociala liv - bajs åt allt!
jag vill krypa ner i min koja tillsammans med oscar och stanna där.
dagarna fylls med evigt pluggande, svordomar elaka tanter.
BAJS ÅT ALLT.
förutom helger <3<3<3<3
imorgon åker jag till eskilstuna med oscar.
nästa helg ska vi sparka in kunskap i våra ettor :P
och glöm för fasiken inte bort detta datum 29/9!!!!!
då måste ni alla som läser detta, inklusive era vänner
+ era vänners vänner befinna er i en färgsprakande värmekyrka.
det här är för övrigt vad jag gjort på sistone:
jag har yrat runt som en höna överallt och fixat det och det. oscar har varit min
trogne vän genom dessa otroligt sega veckodagar. vi har fnissat åt ingenting alls i
en koja, druckit hemmagjord äppeljuice, affischerat på alla tänkbara platser i staden,
spanat efter aina och tejpat fast NKPGstyle på precis alla elskåp.
hoppas ingen polis läser min blogg.
en dag då jag och lovisa var skitduktiga och powerwalkade i härliga svärtinge hills
bombaderade vi alla brevlådor med dessa skitsnygga flyers. svärtineginvånare - bäst
för er att ni dyker upp! jag har även lunchdejtat en fett snygg prins.
här har vi mig för någon vecka sen, sessy och barbent. håret uppsatt är ju inte
riktigt min grej, men fan vad skönt det vore att vara flint för en stund. där på
andra bilden kan ni syna min mammas otroligt goda fisksoppa med räkor OMNOM.
alltså jag var bara tvungen att visa er dessa otroligt heta pics på mig och mina
sessy friends. som ni alla vet hade vi träningsvecka på kunkan och vi var sjukt
fashion all day and all of the night. + att det var varmt som satan hela tiden.
tjohej och nu är det typ vinter.
ALLMÄNT | |
Upp