lista med långa svar

Hur har din dag varit?
Fruktansvärt mysig och bra. Har spenderat dagen med pappa, carro och min kusin emma.
Vi har finkammat precis alla second handbutiker i Finspång - världsbra butiker för
övrigt. + finsushi på det. Jag tycker om att vara med min pappa.

Vilket är ditt största beroende?
Sushi, REF's argan oil, bubbelvatten och mint tuggummin.

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?

Vattna blommorna och dammsuga (bara om jag gör det frivilligt).
Vilket är ditt tidigaste minne?
HAHAHA, jag kommer bara ihåg minnen då jag och carro skadade oss. Typ när vi var i
Kroatien hos farmor och farfar - carro halkade i stentrappan med huvudet före och
slog hål under hakan (stackars), jag kommer ihåg att jag var skitskraj och sprang ner
och gömde mig i källaren. Ett annat "skademinne" som jag å andra sidan skrattar högt
åt idag hände hemma hos mormor och morfar för ca 10 år sedan, då jag sprang/spexade
omkring i mormors kinesiska träflip-flops (de var skithala) och halkade så dant att
jag gick ner i spagat. Fyfan vad det blödde på ett ställe där man absolut inte vill
att det ska komma blod ifrån :'(.

Vad beställer du på krogen?

ÖL och tequila shots.

Hur gör man för att ragga på dig?

Man flirtar antar jag? Fast det får man göra riktigt ordentligt för att det faktiskt
ska räknas som raggning.
Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Natten från söndag till måndag var typ hemsk och jävligt konstig haha. Jag, Carro,
Tilda och Lovisa hade sleep-over som inte gick så jättebra :P Först och främst så
beror allt på att vi jämt triggar upp varandra nått så ini helvete! Skrattar så man
kissar på sig typ (inte hälsosamt i längden) + att jag hade svept 3 koppar kaffe på
raken samma dag (var fett pigg typ hela natten). Det hela slutade med att jag somnade
vid 5.30 på måndag morgonen.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft? 
Det får bli nyligen, förra helgen faktiskt. Världens bästa bakisdag. Vi hade festat
på poppan på lördagen och vaknade upp tidigt på grund av en djävulsk tonåring som
börnade runt med en minimal snöplog precis nedanför den lånade lägenheten vi befann
oss i (lät som en jävla lastbil). Men vi somnade om och vaknade sent, inte riktigt
utvilade, men fan vad det kändes bra. Jag, Lovisa, Tilda och Oscar köpte asbillig
pizza (istället för sushi - orkade inte gå långt), tittade på taken 1+2, åt chips,
drack cola och letade frenetiskt upp videoklippet då "den där" valskötaren dör på
"den där" showen i USA (vet inte varför + att vi aldrig hittade den). Sen kom min
morbror mitt i allt, fett pinsamt osv (pizza och spritflaskor överallt). Det var det.
 
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"nja, lite för dyrt" och typ "hora" = inte om människor, mer då jag typ får ont eller
om något går dåligt.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att vårt SKITDÅLIGA internet aldrig fungerar, speciellt då jag är mitt inne i ett
asspännande Grey's Anatomy avsnitt...........!!!!

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
En kille sa till mig för ganska länge sedan att jag hade den mörkaste rösten han
någonsin hört en kvinna ha (blev lite förolämpad :S), fast sen fyllde han i att det
var najs, för då kunde jag säkert sjunga "så jävla bra". Det var typ en förolämpning
som förvandlades till en komplimang.
Vad gör du när du är ledsen?
Tycker så jävla synd om mig själv och känner mig som en människa som sitter vid ett
stort bord helt ensam och äter mat i skolmatsalen :'/ (jag tycker synd om dem bara för
att de ser så oskyldiga ut i sin ensamhet, typ). Jag brukar ringa till oscar också. 

När skäms du?
När jag gråter för absolut ingenting.

Vad var du rädd för som barn?
Mörker, tjuvar, knivar och Judge Doom i "Who framed Roger Rabbit" (usch).
Vem är den mest kända människa du talat med?
Alan Palomo från Neon Indian höhö.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
En lång och stor tjocktröja.
 
Vad gör du när ingen annan ser?
Springer runt naken här hemma - fett skönt seriöst.
Vad har du funderat över på sistone?
Varför något som är så gott som godis kan vara så himla dåligt. Det är tråkigt ju.

Vilken är din största skräck?

Cancer.

Vad är det närmaste döden du har kommit?

Jag har nog aldrig haft en "nära-döden-upplevelse"... Kändes dock som mitt hjärta
skulle sluta slå när jag låg sängliggandes med körtelfeber.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

Vem fan vill gå runt och tänka på sådant hemskt?
Har du någon gång slagit någon?
Hårt alltså? Ehm, jag och Carro har ju haft våra slagsmål för några år sedan.
Vi sparkades och hade oss.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

Mamma och pappa trodde från allra första början att jag skulle bli en pojke.
Jag skulle ha hetat Oliver, därav mitt nuvarande namn haha.

Vad ser du fram emot just nu?

Alla resor. Madrid, Budapest, Rom och Rab.
ALLMÄNT | |
Upp