F & G

Fantastic Mr. Fox.
Jag tror faktiskt att det här kan vara min absoluta favoritfilm (?).
Wes Andersons filmer är det bästa jag vet.
Just den här filmen är så fruktansvärt charmig och kul
- Blir så glad när jag ser den!
Factory Girl.
Välgjord och himla snygg film.
Någon borde dock göra en film om bara Andy tycker jag
- Även fast Edie och Sienna är döfina. Vill ha hennes örhängen typ nu.
Garden State.
En sådan himla fin och underlig film att jag gråter.
Natalie Portman är så charmig i den här filmen.
För övrigt tänker jag sätta upp den här planschen på min vägg.
Gainsbourg: A Heroic Life.
Jag fullklomligt älskar allt som har att göra med Serge Gainsbourg.
Han är charmig fast ful, sånt gillar jag.
Hans påhittade "vän" är läskig tycker jag, fast asfrän.
- sånt gillar jag.
ALLMÄNT | |
Upp