Typ Tja

Fyfan vad dålig jag är på att ta med mig kameran när jag gör festliga saker.
Januari har i vilket fall varit jävligt kul och ganska lugn skulle jag vilja säga.
Skolan har inte dragit igång riktigt ännu, vilket besvärar mig en del.
Vem vet, om en vecka kanske vi har prov i alla nya kurser.
Här kommer några få bilder jag och systra mi har knäppt:
En kväll bjöd jag oscar på en dundermiddag (som jag kallade det). Jag lagade
persikokyckling och till efterrätt gjorde jag pannacotta på vit choklad.
Senare bastade vi och drack julmust - det borde man fan göra oftare.
Den nittonde firade vi lovisa som fyllde arton för alldeles för länge sedan.
Vi gick till Meze och åt väldans god mat som man inte alltid äter till vardags om
man säger så. Justja, jag drack även den snuskigaste ölen nånsin.
Jag och tilda. Har fett långt och stort ansikte till skillnad från tilda baby.
Förra onsdagen hade vår aktivitetsgrupp på skolan fixat en helkväll/natt för oss
kunskapare på K7. Vi skulle vara utklädda och temat var "Jag kom precis från..".
Jag, Tuss och Carro kom från 90talet. Med en jävla massa alkohol i kroppen dansade
vi till Aqua, SHM och andra East FMhits (förmodar jag).
Sessy 90-talsbruds.
Och så har det ju varit förbannat kallt också. Typ 20 minus vareviga dag.
Jag har ju hunnit med en klippning också. 1 dm rakt av bara och kortkort lugg - trivs. 
I helgen ölade jag med lovisa, tilda och carro på broddan och (lustigt nog) cromwells.
Alltså vilket jävla partyställe säger ja bara, åk dit och dansa vettja!
Igår begav vi oss (med mycket tvivel) tillslut till härliga romme.
Vi är sannerligen en bra trio vi.
Lyckades dock ramla två gånger typ stillastående.
Jag är så snygg i backen alltså, ni skulle sett mig.
Det var väl det jag hade att bjuda på.
ALLMÄNT | |
Upp