ollans cam 2009-2013

2009
Avgudade min pojkalmanacka från "Okej" med dåvarande kärlekar såsom Zac Efron, Jesse McCartney och Adam Brody. Körde på snedlugg till en början tills jag klippte av det och fixa mittbena - förstår inte hur jag tänkte med krustången på första bilden till höger: såg ut sådär jämt på Enebyskolan. Clearglas är ju också jävligt häftigt och galet. Fejktöjningar i form av vassa (farliga,lol) spetsar var min grej och jag låtsades att de var äkta = cool brud.
2009- vintern 2010
Upptäckte "gudagåvan" solariet <3. Var överdrivet solariebrun och hade lejonman till hår (Proffs hårspray: my life, my one true match). Gillar även mina försök till fejkleende, vem fan ler sådär?! Kommer ihåg att jag höll andan på den sista bilden till vänster = what's up with that? Sminkade mig som aldrig förr och förstår inte idag hur jag kunde ägna så mycket tid framför spegeln på mornarna.
2010
Plötsligt gick man på gymnasiet och ba blev fett indie out of nowhere. nejvars, om jag ska vara helt ärlig så kom jag under den här tiden underfund med mig själv, vad jag vill göra/vara osv = fett pretentiöst att skriva så, men det är sant. Dock förstörde jag mitt hår med locktänger och volympulver (assnuskigt puder som gör att håret blir trassligt och en enda röra). Hatt <3 + tappert försök till att klä ut mig till hipster boy (tyckte jag va skitsnygg då).
2011
Sparade ut håret, vägrade saxen (vilket jag kanske inte borde gjort vid närmare eftertanke) = slitet och tunt jävla hår. Men jag stormtrivdes verkligen det här året. Jag träffade my true love eller som Lopez säger my one true match <33 lol. Oscar ser så jäkla liten ut på den här bilden, vart är skägget liksom?
2012
Läppstift i mängder och svarta ögonbryn. Ja vad ska man säga. Det var roligare att analysera de gamla bilderna på mig själv - det här är ju nuvarande ollan i princip höhö, fast kanske lite gladare.
2013
Är ingen höjdare på YouCam längre om man säger så... ÅH VAD BRUNA VI VAR.
ALLMÄNT | |
Upp