H & J

Inception
den här filmen innehåller allt en film ska innehålla. leonardo dicaprio, mystik och extrem spänning genom hela filmen. åh, jag ryser så fort jag ser trailern. den här filmen ska jag se ikväll.Inception - Christopher Nolan
the Intouchables
den här filmen är så vacker och äkta. den får en att både skratta och gråta på samma gång. jag önskar att filmindustrin tog vara på mer berättelser som denna - liksom jämför den här mänskliga filmen med patetiska "springbreakers".The Intouchables - Olivier Nakache and Éric Toledano
Jai Tue Ma Mere
jag kommer ihåg att det inte fanns någon engelsk text till den här filmen och jag förstod inte ett ord av vad de sa. men det var så intressant att få följa Xavier Dolans egna uppväxt att jag inte brydde mig om vad de sa (jag förstod ju det mesta av handlingen ändå). scenerna är så fina.j'ai tue ma mere
ALLMÄNT | |
Upp