LOUISE 20

Dagen efter midsommarafton vaknade jag hemma hos Hilda & Co. Tätt därefter stapplade Tessi och Lovisa in genom ytterdörren. Vi käkade frukost och var extremt bakis från gårdagens bravader. Vi åkte spårvagn hem, mötte carro och tog en välbehövlig siesta i lägenheten. När klockan sprungit iväg allt för mycket gick vi och handlade smått till lunchen. Vi åt hummus och tortillachips med smält ost (fresh).
Senare duschade vi alla tre och fräschade till oss från våra bakfyllor, sedan begav vi oss till Hausmanns gate, hem till Tessi & Co. Det var nämligen Loppans 20årsdag (på söndagen) och vi firade henne på asiatisk restaurang nära dem. Här har vi en nöjd Carro:
Slitna från gårdagen men peppade på restaurangmat. Finlovisa <3 Jag i min nya magtröja från Weekday.
Mot restaurangen! Kul att jag och Lovisa ser typ exakt likadana ut fast med olika färger hehe.
Misslyckad posebild efter vi insett att vi fått publik... Älskar den här tjejen.
Väl framme på restaurangen förundrades jag över att de faktiskt hade relativt låga priser för att vara i Oslo.Här är vi i full gång med menyerna som var proppade med en massa mumsigt. 
Jag var sugen på sushi - därav blev det tempura maki med friterad scampi + chilimajonnäs x2. Allt detta för 150kr! Inte alls mycket dyrare än hemma i Suecia. Åh, det var så himla gott! Vet någon ett sushiställe i Norrpan som erbjuder tempura maki?! Har inte hittat ett enda!?
Tessi käkade chilinudlar med scampi. Ser ju så gott ut! Sjukaste portionen.
Och här har vi födelsedagsbarnet som icke längre är tonåring. Fina <3
Kan man redigera bort hamsterkinden? Var ju fasan mitt profilbildsmaterial </3 OMNOM. 
SKÅL TESSI. Miss ya already baby.
Senare anslöt sig även Clara till hänget. Det blev "dessvärre" inga drinkar för min del... Vatten är ju också gott </3
Efteråt gick vi hem till dem igen för att snacka skit och vaska moet. LOL :P Sjöng för Loppan och slösåg film. Dagen efter var en himla knepig dag. HAT TILL SJ är det enda jag har att säga.
OSLO | |
#1 - - loco:

love u<333

Upp