MIDSOMMAR I OSLO

Jag drog ju en spontanare till Oslo i torsdags för att midsommarfira under helgen. Det blev verkligen en så himla bra kväll! Vi tar en titt: När jag Lovisa och Carro anlände till Tessi & Co. var de i full gång med att göra kransar av blommor de pallat från en kolonilott (haha).
Jag hade med mig två klänningar men ingen av dem täckte min isblåa tejp över axeln (ja, har tejpat hos sjukgymnast) - så jag fick tack och lov låna en klänning i sista sekund av Lovisa baby.
Provianter under kvällen <3
Min finfina syster i ny klännnig och enorm björkkrans.
Lovisa <3
Och så dukades bordet upp med midsommarmat. Lax, sill, romsås, potatis, köttbullar, tacopaj och brännvinsost. Supergott <3
Bra tjejer det där <3
Tessi och Louise var prydliga i håret med midsommarblomster.
Bjuder på denna bild. Loppan <3
Tessi knäpper första.
Och så börjades det. Matkoman efter detta var extrem.
Lovisa och Isak mumsar.
Loppan med bärtzen i högsta hugg.
Stolt över perfaboll på huvudet <3 :')
Carran i en oergonomisk pose när hon skär upp tacopajen and my görls <3
GLAD MIDSOMMAR!! Titt! Vi hade till och med en midsommarstång som vi dansade runt till alla möjliga musikgenrer.
Olle blåser såpbubblor efter att ha tröttnat på att blåsa ballonger som bara går sönder.
Snygghilda serverar midsommartårta. Så himla god. 8 ägg, men jag klarade det :') <3 so proud
Mina brudar <3 löv u
Senare under kvällen när vi druckit en hel del vin och öl begav vi oss ut till en klubb under en bro. Där dansade vi oss svettiga till salsadunk med bl.a en 50+are, trampade på glaskras, drack öl på toaletten och pratade knakig engelska med australiensare. När klubben hade stängt gick vi till ett hostel i närheten tillsammans med dessa knepiga människor. Satt i ett sunkigt rum och drack whisky, lackade ur på ett BackstreetBoys-A.J-liknande snusk (haha) och drog sedan hem med Hilda tack och lov <3 Somnade dirr och tackade gudarna för en skön jävla säng.
OSLO | |
Upp