VÅRT HEM

Här bor jag och min fina Oscar.
Tänka sig, vårt alldeles egna lilla hem som vi fått inreda precis hur vi vill.
Vårt enorma vardagsrum (som tillochmed har en egen spot för min yogamatta <3). Älskar min garderob som jag och Oscar precis har trixat ihop med nya stringlådor = garderobsdörren är ständigt öppen. I fönstret kan ni se vår nytillkomna bonsaiträdliknande växt från lidl haha.
Vår kaktusfamilj som bor i ett växthus i köksfönstret.
Vår bokhylla och min svamptavla som trillar ner hela tiden :( + lite mer av vår extremt snygga soffa.
På golvet ligger just nu min resväska proppad med nudlar och chips till mina oslotjejer. Jajamen, imorgon sticker jag.
Vårt nya köksbord i ekologisk bambu = älskar det, men mest av allt mitt fantastiska vitrinskåp i teak. Titta bara så mycket fint porslin jag har.
Vår lilla "om-man-känner-för-att-vara-kreativhörna". Där satt jag för 1 dag sedan och sydde upp en kjol som jag velat göra så länge. Jag har ju köpt 2 extremt fina tyger second hand som jag tänkt sy några fina set utav. Tygerna ska jag visa senare i ett annat inlägg hade jag tänkt.
ALLMÄNT | |
#1 - - carro :

Så JÄVLA FINT. dör

#2 - - loco:

FINT!!!

Upp