OSLO 20 MAJ

Sista dagen i Oslo var himla fin, även fast Carro och Lovisa jobbade. Ringde min braiga vän Hilda som även hon bor i Oslo och bestämde träff på Aker brygge. Vi promenixade runt ett tag, köpte med oss juice och iskaffe och slog oss ned på en brygga utmed havet. Diskuterade bland annat 17 maj, pinsamheter, tråkiga jobb, framtidsplaner mm. Solen värmde och vi hade det himla bra. Här har vi snyggtjejen:
Tiden sprang iväg och jag kom på att jag hade ett tåg att passa. Vi lämnade Aker brygge och tog bussen till Carros jobb, där jag käkade tempuramaki och Hilda thaimat. Mätta och belåtna kramade vi varandra adjö och jag tog spårvagnen till lägenheten där jag packade det sista. Tog med mig min otympliga resväska på helvetesfärden till Lovisas jobb (gick så extremt vilse). Det var jättevarmt, lökade som tusan, blev irriterad och stressad, men hittade tillslut mitt mål. Köpte en panini och kramade Lovisa babe hejdå <3
Mötte Carro på spårvagnen till Jernbanetorget där jag kramade henne hejdå. Grät en skvätt på tåget, skämdes och satt med klump i halsen hela vägen tills vi passerade svenska gränsen. Så jävla bra resa.
OSLO | |
Upp