LES VOILES

Igår hade jag en så himla bra söndag med sommarvärme. Det har seriöst inte varit såhär fint väder i Oslo sedan innan jag flyttade hit. Dagen började med städ av lägenhet och en massa glas vatten (pga gårdagen) så åkte jag och Oscar till Tjuvholmen pga det är där man kan sola som bäst när det plötsligt blir sommar i en stad som var helt vit av snö för bara någon vecka sedan.
Här har vi min sexiga boyfriend utanför Anker Plastikkirurgi :s
Vi gick först och köpte vatten för fucking 30 spänn :/ och trängdes sedan på bryggpromenaden för att köpa mjukglass. Så hittade vi tillslut en lucka bland alla människor där vi kunde slå oss ner och bara njuta av stekande sol. Sorry för extremt flottigt hår, palla bry.
Alltså hur jäkla fint!?
Oscar har fortfarande lila hår, men det syns typ inte på bilden :/
Han är fin. Och min.
Sedan kom Carro förbi efter att hon sagt adjö till Martin som tog tåget hem till Sverige. Vi solade lite till, snackade sommarplaner och förflyttade oss vartefter skuggan från fyren kom närmre.
Alltså dehär bilderna känns så jävla iscensatta, typ photosession för något marininspirerat klädmärke.
Så kom vi hem och lyssnade på musik på en solig balkong. Sorry för asful/fail bakgrund (de har byggt på det där jävla taket sedan vi flyttade hit).
På vägen hem gick vi förbi Brugata för att köpa med oss billig (troligtvis extremt långfraktad) honungsmelon och jordgubbar som vi sedan käkade utomhus <3<3
Mums.
Och eftersom det var min och Oscar dag så firade vi med take away sushi efter många om och men. Först hade vi bestämt oss för att käka på Syd Öst, men plånkan höll tyvärr inte :/ Men sushi är ju lika gott (ne).
Det var den fantastiska söndagen.
OSLO | |
Upp