SAKER JAG SER FRAM EMOT

 
→ Att jag jobbar min sista dag som sommarvikarie på posten imorgon. Kan dock erkänna att det känns lite vemodigt nu när jag börjar inse hur rastlös jag kommer vara i september.
 
→ På lördag flyger jag, Hilda, Tessi och Carro till Budapest och bor i en jättemysig, hipstrig lägenhet som jag hyrt på Airbnb (typ världens bästa sajt/koncept!?). Vi blir borta i hela 4 nätter!
 
→ Om cirka 1 vecka befinner jag mig på Eriksdalsbadet, på Popagandafestivalen tillsammans med de jag tycker om mest - minus Oscar som då redan bosatt sig i sitt konstnärliga arkitektkollektiv (i sjukaste villan) i Holland.
 
→ Min "långledighet" som jag valt att kalla det (höhö:-P) börjar imorgon och sträcker sig över hela jäkla september månad. September kommer bestå av Hollandresa, eventuellt en Kroatientripp&Oslotripp igen och start av träningen jag tappade sen flytten hem från Oslo.
 
ALLMÄNT | |
#1 - - karro:

Also, häng med mig på sista punkten i hope!!

Upp