MINA RESOR DEL 5

Kroatien 07

Det här är helt sjukt. Av ALLA bilder från Kroatienresan 2007 hittade jag bara en massa skitbilder från när jag och Carro hade rödamattanphotosession. Dör av garv så fort jag ser den här bilden. SÅ kul att vi satt inne vid datorn och redigerade ihop skvallertidningar i PowerPoint under vår semester... Den här kallade vi "Paris Hilton, njuter av solen på den Kroatiska Rivieran". Outfit on FLEEK.
 
Kroatien 09

Mitt stolta fjorreår<3 Då jag och Carro spenderade timmar framför spegeln innan vi kunde sätta foten utanför huset. Carro doppade alltså inte huvudet när hon badade det här året pga perfect lugg. Vad gjorde vi om dagarna förutom att shoppa överdrivet dyra plastväskor på marknaderna, jo vi började hänga med den här rockern, Deni. Minns att vi tyckte vi var ASFRÄNA när vi drack Red Bull i kolmörkret vid strandpromenaden.
Det här året dök även vår bästis Jenny upp på ön med hela sin resande familj. Vi hade världskul och hade för det mesta photo sessions på garagetaket(:
Plus hade fjärilar i magen när pappas kompis tröck dessa tishor till oss<333 ALLTSÅ MINNS NI DEN SNUBBEN??? Han var typ den enda jag ville hångla med 09:-/ Tuppade även av när självaste Krillebooi postade den här bilden på hans askända PJblogg<3:-)
<3! Helt sjukt små?
 
Kroatien 11

Första året man åkte tillsammans med Lojsan<3 Hade seriöst världens bästa semester, vädret var SJUKT bra och vi blev så jävla bruna (har typ aldrig blivit så brun in my lyf, kan dock ha berott på MASSIVE solariebränna innan avresa :-)) + hade ju gått och blivit hipster nu också - totalförändring från åren tidigare :) Krillebooi till BD. NO SHAME.
Detta var även det legendariska året då man FÖR FÖRSTA gången vågade ta sig en sverigeolaglig drink :-) Men kikade oss bakom ryggen mest hela tiden pga ville ej bli påkomna av mor&far :-/ Hade vår första fylla på RAB pga Deni lurade i oss Absint på sportbar med skrattretande låga alkoholpriser :-) Jag mådde sämst.
Hängde även här cirka varje kväll pga killen kunde fixa gratis alkohol på baren han jobbade på :-) Vi smet upp i berget över baren och satt där tills midnatt och wowade till Sambucakonst + blev superfnissiga + någon gjorde bort sig GROVT. HAHAHAHAHHAAHHAA.
Vi hann även med ett shoppingbesök i Rijeka där vi näst intill sprang till donken dirr pga enorm avsaknad</3 Vi åt friterad scampi som är typ lika normalt som lökringar hemma på donken. WOWWWW. Jag hedrar med ett MCm i pannan<3
 
Kroatien 12

Det blev 2012 och första året då Oscar följde med till Kroatien och FYFAN vilken bra resa vi hade. Kallar denna för "INDIECOUPLE ON FLEEK":-). Gjorde typ allt som gick att göra den här resan. Åkte runt på hela ön, var superkär och hade varit tillsammans med Orre i lite mer än 1 år<3
Carro var redan på plats då hon åkte själv med mormor några dagar tidigare. Såhär glad var jag över att träffa henne :-) nävars. SÅ COOL MED JDLINNE<33333 Här var vi i Rijeka under årets varmaste dag, 40 grader varmt visade termometrarna på byggnaderna :-) Frågan är WHY in HELL vi åkte för att shoppa just den varmaste dagen.
So inlöv och soo into parbilder.
???? VI SER SÅ EXTREMT SMÅ UT PÅ DEN HÄR BILDEN. Oscar ser ut som en liten pojke utan skägg och jag såg sjuk ut i maxade ringar under ögonen :-) Veri cute<3
RESOR | |
Upp