OKTOBER

Och så blev det höst i Oslo. Träden hade färgglada löv i kanske 2 dagar endast och så poff så var de nakna allihop. Under de första dagarna i oktober kom Oscar hit på besök och vi turistade i Oslo som man sig bör - hade photo session i glaset till operahuset, pratade om framtid och annat tråkigt :P skämtalol.
Jag jobbade mina första pass på Mango, var supernervig och astaggad varje dag. Jobbar med världens bästa dream team - no doubt, lovem<3 Kommer ihåg att jag hade fet ångest över hur lite timmar jag fick på mitt avtal och funderade seriöst på att söka något annat heltidsjobb. JÄVLA TUR att jag inte gjorde det pga Mango är utan tvekan det bästa jobb jag haft.
Åt på Subway alldeles för ofta pga aslat sjuk jente som ikke pallar laga mat kvällen innan jobb. Var broke, åt ärtsoppa och fick stryk av lojsan som dör om man öppnar en sån burk. Var blödig efter Oscar och skypade med honom titt som tätt/funderade på att bara dra hem till honom och vara arbetslös och gosa varje dag = ej hållbart liv.
Scrollade igenom bilder på mig och Orre typ varje dag, grät och tyckte synd om mig själv - typ som att någon hade tvingat mig till att bo så långt ifrån honom som jag gör :P Ungefär såhär brukar det se ut när vi hånglar :-) This pic is from party at loppan and co när orre var på semester (XD) här.
Åkte hem till Svedi för att fira min och Carros 20årsdag. Världsbra hemvisit med brasorna i full gång hemma i svärtingelyan (=35plusgrader), precis som jag vill ha det. Skämdes bort av släkten och kände mig som 10 igen (dat feeling <3). Ser dock vrålsur ut på denna bild, but i was not.
Svirade senare om till årets partylook och så drog man till pullan/dansade mig svettig med min fejk-satin-väska med små runda speglar på från 99<3 Kommer dock ihåg att Puls sög as usuall och att Lojsan hamna i slagsmål med råkåt mansidiot mitt på dansgolvet - and yes she won ;P 
Såhär såg lite av min snapchat feed ut: Carran och loco har massagitime i läggan - bra teknik. Orre as Mr. Anderson<3
Det var allt för den månaden. lots of love
ÅRSRESUMÉER | |
Upp