SEPTEMBER

MIn Facebook-feed var proppad med feministiska uttalanden, SDhat och kvinnor <3 Vi peppade inför valet och var extremt nerviga. Jag och Oscar förtidsröstade och sneglade snett på de idioterna som tog SDs röstkort (det var på tok för många som gjorde det). En idiots resonemang då han tar upp Moderaternas röstkort: "aae asså de har varit rätt dåliga på sistone. Men farsan säger att de där SD är dösmarta!", slutar med att han bara tar SDs röstkort.
Oscar och Liv skrev ut dehär snygga postersen som vi spred ut över Norrköpings gator. Kände mig så jävla stolt och lycklig efteråt. Gud vad jag tycker om dehär två läckerbitarna. Fick även denna peppsnap av min tolvåriga kusin <3 Jag vägleder henne rätt i livet =P
Åkte till Oslo för att gå på kräftskiva i (det som vi efter det kom att kalla) Kollektiv Räkan. Hängde med mina favoriter, fajtades med Carran som vanligt och ville aldrig mer åka tillbaka till Norrköping. Någonstans här fick jag något fläng och typ bestämde mig att jag ska fan flytta hit.
Kom hem till Norrpan, mådde piss och grät mest hela tiden. Packade väskan och drog tillbaks till Oslo, denna gång med mamma och pappa. Vi bodde dödstrångt och pappa snarkade sönder hela nätterna = 0 sömn. Gick runt på stan och lämnade CV och PB lite överallt på Karl Johan och hade inga som helst förhoppningar.
Mamma och pappa åkte hem och jag stannade kvar. Jag hade ju trots allt bokat en One-way-ticket hit (bästa jag gjort). Efter en vecka i Oslo fick jag en drös med samtal från diverse arbetsgivare. Gick på totalt 3 intervjuer hos Mango, blev utsållad från 20 arbetssökande till 2 och det blev jag!!! Sjukt stort framsteg för moi om jag tänker efter. Hade inbokat provjobb på Subway samma dag som jag fick samtalet från Mango "SCREW THAT" tänkte jag (subway asså :P). Såhär såg/ser mina dagar ut efter detta: <3
Jag blev officielt Oslobo och började jobba på Lovisas caféjobb där hon nu är min chef :P Fan asså svårt att mytta om att man är sjuk när man inte orkar gå till jobbet LOL. Gick ut och käka burgare med brudarna och gick på hemmafester som såg ut såhär:
peace out
ÅRSRESUMÉER | |
Upp