MIMOSA

Snodde ett par babeiga pics från Carros dator på mig och mina jenter som nu sitter på någon stig och dricker kokosnötsmjölk någonstans i en tropisk skog i Sydamerika. Här kan man även skymta en bit av vår gamla lägenhet <3 Saknar den dock inte alls mycket nu när vi bor i en trippelt så stor.
 
Livet rullar på galant här i Oslo. Förra helgen var jag och mitt crew i Stockholm och hängde med Sofie. Vi drack vin på hotellrummen, käkade oliver och calamares i hotellsängen, dansade till hiphop beats av mäktiga kvinnor på Marie Laveau's klubb "Femtastic", rökte för många päroncigaretter på uteserveringar, lapade sol och njöt av att våren hade kommit till Stockholm just den helgen vi var där.
 
Läget just nu: Det har varit solsken här hela veckan, jag har köpt en ny vårjacka som jag redan har börjar använda, jobbar mycket på Mango och trivs som attan, räknar ner dagarna tills Oscar kommer hit<3 och tro det eller ej men jag och Oscar bokade vår Kroatien-båtluffsresa igår!? Dör av pepp!!! Vi hörs.
OSLO | |
Upp