Uni-nervig, Julstämning och Polsk cava

Hallå där världen. Ville bara skriva av mig lite här pga är vrål-bauta-mega-nervös inför onsdagen då jag får reda på om jag kommer plugga i Malmö eller inte. Känner mig så jäkla paranoid såhär nära inpå. Idag när jag vaknade var jag nästan 100 på att jag hade fått reda på att jag inte kommit in?? Whaaat. Det är cirka det enda jag tänker på om dagarna, t.ex. när jag jobbar, sover, tittar på film osv. Är alltså ett asjobbigt nervvrak just nu:-) Sorry Orre.
 
Annars har min helg varit SÅÅÅ BRA och extremt julig. Har julstädat, pyntat varje vrå i huset, tittat på Grinchen, klätt granen och lyssnat på Michael Bublés julskiva på repeat<33 I lördags hann jag ränsa i lägenheten ett tag innan jag och Orre drog hem till Ottilia för att dricka pissluktande, polsk cava, GTs och vodka:-P samtidigt som vi lyssnade på Marilyn Manson och rökte genom fönstren.
 
Efter att vi mött upp Ahmad och Sandro samt hamnat mitt i löjligt slagsmålsdrama (a' la alla var "JÄVLA HORUNGAR"...) utanför Black Lion kom vi tillslut fram till le' destination - Klubb Leche på Hugos. Alltsåååå, hade time of my life. De spelade cirka bara gamla nostalgi-r&b-låtar och jag njöt av att jag var yngst på hela stället:-) Det slog mig faktiskt där och då att jag verkligen är i det skedet i livet då en hellre strävar efter att få ungdomlig bekräftelse snarare än äldre. ÄR SÅ GAMMAL!!!!!!!!!
 
Har haft årets jobbigaste 9h-pass på posten idag, men vad gör det när jag åker till Stockholm på fredag!
ALLMÄNT | |
Upp