Bangkok 25/2

Vår natt var hur sjuk som helst... Uppgraderade oss som sagt till ett jättefint rum, men upptäckte sent under natten att ACn var trasig och att vi hade bedbugs i sängen (trots mina bedbug sheets??!!!). Fick panik och packade allt/gick ner till receptionen för att få ett nytt rum. Så nu har vi alltså bytt rum 2 gånger under knappt två dagar.

Vaknade vid 12 för att springa ner till 7eleven med Carran för lite frukost. Vi äter bara naturell yoghurt som är snäll mot min arga mage (har tappat räkningen på toabesöken:-/). Sedan gick vi direkt upp till takterassen för bad, brass och drinkar i x antal timmar. När det hade börjat skymma dök tessi och co upp:-/ De sov ganska så mkt längre än mig och Carran. Ändå är det jag och Carran som är mest jetlaged av alla...

Efter dusch och lite uppfräschning begav vi oss ut på Khao San Road för ganska mycket bira och drinkar. Efter mycket om och men gick jag och Carro till Kfc och käkade pga pallade inte ta "no nut"snacket igen. Dock dålig idé pga mådde så jävla illa efteråt.

Några öltorn och buckets senare på vår hotellbar var vi ganska peppade för utgång. Gick över gatan till klubben med det orginella namnet "the Club". Hade det var i Sverige hade jag nog aldrig satt min fot där inne, men vafan det handlade om "one night in bangkok". Minns att vi stod på ett podium vid dj-båset och dansade hejvildt... Hade hursomhelst fett kul. Dock stängde allt i Bangkok redan vid 2 på natten, vilket kom som en chock för oss som precis hade kommit in the mood. Det hela slutade med att vi tappade bort Loppans bror Jonis och efter mycket spring fram och tillbaka gick vi och la oss vid 3. Somnade dock inte förrän halv 5.
RESOR | |
Upp