LANGOS, SAMPLE SALE & MEGAALLERGI

I torsdags (dirr efter läkarbesök) tog jag tåget upp till Stockholm med Loppan. Det gick inte så smidigt som vi kanske hade velat... Tji fick vi som försökte vara spontana. Tåget blev inställt, det spöregnade och vår ersättningsbuss var över 30min sen. Ändå lyckades vi hamna hemma hos Carran strax efter åtta på kvällen. Vi käkade tacos och satt och snackade in på nattimmen. Morgonen därpå blev jag väckt klockan 8 av en pigg Loppan som var redo att gå all in på Carin Westers sample sale i Kungsträdgården. Sagt och gjort kom vi dit något senare där vi brottades bland crazy shoppaholickvinnor som bar omkring på 20kg kläder. Innan vi tog tåget hem till Norrpan igen åt vi lunch på IKKI sushi<3 BEST SUSHI EVVAHHH. Min dag var fulländad<3
 
Igår åt jag langos<3 och kikade bland en drös med skitsaker på Finspångsmarknaden innan det blev mörkt och jag körde hem till Norrpan, pollenallergisk som satan, där Orre väntade med egengjorda burgare och capresesallad<3
 
Nu sitter jag ensam i lägenheten igen, fruktansvärt allergisk. Skiten har grabbat tag i mina stämband och jag kan fan i mig inte prata?! Det positiva med detta är att det här symptomet brukar vara det sista jag får innan pollensäsongen sakta avtar. JIPPY. + DET BÄSTA SOM FINNS ÄR ATT JAG I HÖST KMR VACCINERA MIG MOT SKITEN. 5 ÅR FRAMÖVER :-))))))) kul det ska bli.
 
Ikväll ska jag på födelsedagskalas och sedan bär det iväg på båtfest!
 
 
ALLMÄNT | |
Upp