Oslo September

För ca 2 helger sedan tog jag (det numera snabba) tåget till Oslo för att hänga med världens bästa Lojsan<3 Vi kikade i hennes Levisbutik, jag köpte nya sexi jeans, vi åt sushi och på kvällen hade vi förfest hos Lojsan och Corre för att sedan gå ut på sjukt najs event på Blå.
Dagen efter var lite slitsam för mig pga too much törley:-) Men vi tog oss i kragen och stack ut från läggan, ut i den varma solen. Corres boi skjutsade runt oss i sin bil, tills vi hamnade på Corres jobb. Här har vi världens skönaste/galnaste Jossan.
Lojsan spexade med nypressad apelsinjuice.
De åt asgoda smörgåsar, medan jag satt bredvid och höll på att kasta opp:-) Kunde seriöst inte äta nånting förrän senare på kvällen.
Mitt Oslosquad var ju förjävla bra<3
Sedan åkte vi hela vägen till Vigelandsparken för att parkhänga i solen (det var ju trots allt last day of summer).
Lovisas fina tattoo - hennes gamla hund Hugo<3 Älskar den verkligen!!
En fick låna Lojsans ultramini/tighta jeans som jag fick klä på mig med våld. Hade jeansmärken på magen i 1 vecka efteråt:-/ Men snygga är dem!
Now pose. Kolla Lojsans asfina sneakers jag fick låna!! Måste köpa sånna pga SÅ sköna.
Min fina fina. Saknar henne SÅ mycket. Måste åka tillbaka så snart som möjligt.
Corre mitt uppe i pokéjakt. Sjukt mycket bra pokés i Frognerparken, så hade en ju inte någe internet :'-/
Här låg vi någon timme innan det blev bråttom hem för lite fix innan jag och Lojsan tog trikken till Sydöst<3 Där åt vi typ det godaste vi ätit på LÄNGE. Roligast av allt var att Philip kom förbi och drack drinkar med oss<3 SÅ bra kväll. SÅ bra weekend.
Just look at dis.
OSLO | | Kommentera |

Sydostasienresan - Nha Trang

Boende:
ihome, 42kr/natt - väldigt litet och mysigt hostel mitt i smeten. Sovsalarna är dock himla tråkiga. Sängarna knarrade extremt mycket och badrummet var asskitigt. När en duschade blev det en sjö av vatten över hela golvet. Det finns en bar på takterassen som är supertrevlig, där en fick gratis frukost också! På kvällarna arrangerar de även pubcrawls (som vi missade varje dag pga började FÖR tidigt).
Sevärdheter + att göra:
Vi var helt slut som människor när vi var i Nha Trang = var mest bakfulla under hela vistelsen:/ Nejvars. Den här staden är väldigt fartfylld, men lite för hysterisk för min del. En kunde åka över med linbana till en nationalparksö mitt emot stranden vi hängde på, men vi pallade inte riktigt? Vi fixade naglarna för typ 50spänn istället.
Nattliv:
Zima, världens mest tragiska, sliskigaste och superroliga discoklubb. Här dansade vi till diverse ryska househits + vissa blev av med mobiler pga stod på ett podium och fistpumpade hela kvällen :-) Dock rätt pricy här? + toaletterna luktade sjukt vidrigt.

Why Not Bar, här hade vi skitkul. Cirka alla hostelgäster åkte hit på nattimmarna för att dricka buckets och bira. Bra uteservering, men SÅ sunkig klubb i övrigt. Hit kan en gå om en gillar den senaste housemusiken:-)
Restauranger/mat:
OH! Sushi Bar, jättemysig, typisk japansk restaurang där en fick sitta på kuddar på golvet + steka sin egen mat mitt på bordet. Sushin var helt okej, men minus för ingen avokado:-(

Pita GR, SÅ bra restaurang! Skulle verkligen vilja äta deras extremt goda souvlakiwrap NU. All mat jag åt där var så himla god. Det här är platsen vi spenderade mest tid på i Nha Trang. Här åt vi lunch och middag varje dag.
Sorry för sjuk bildbrist i Nha Trang.
, SYDOSTASIEN-GUIDE | | Kommentera |

YESH

Det sjukaste med den här covern är att jag, en gång när jag satt i postbilen och hörde originallåten,
faktiskt tänkte: fyfan vad skön den här låten skulle vara om typ Bieber sjöng den. OMG.
+ Bieberpeppen är SJUK. På fredag ska jag dansa med honom.
Min Pinterestboard med MASSOR med kläder<3 +
En gammal favvis med Frankie. SÅ najs att John Mayer lirar la guitarra.