Hello Guys

Just wanna say am alive. Lever lajf i malmö - eller ao, trodde det skulle vara glammigare här än vad det är:/ mkt bubbel, mkt gucci ni vet. Men har nog vant mig vid ICA-te och knäcke nu iofs. Det är oxå gott:-) Here is a picture of moi en dag då jag upptäckte långärmat-under-asstor-tisha-trenden. Hot.
 
 
Detta får bli ett snap/mobilbildinlägg pga glömde min kameraladdare i Norrpan vid flytten:-) Här: en bild på oss när vi var på besök hos Carran och Marran i Bromma. Eller nä, var inte där för deras skull - vi skulle ju se Drake:S Förutom Drake såg jag 3 andra kändisar = Paolo Roberto och Lejonhjertasistahs.
Vi kikar tbx på lide snaskiga bilder. Här på mig, Törley och Loppan innan rejv på slakthuset. MISS MA BAE.
Här: Carro och morsan när vi var i Köpenhamn och åt lunch på Carros favvoställe:-) Mkt tilltalande konst.
Hilda å jag en kväll när jag var full. Har absolut inget minne av this location? this clothing? Is this me???
För någon vecka sen gick jag och Orre på museum med pappas bff som var i malmö:-P Kändes kreddit att gå på le grand opening av ngra coola arkitekters utställning på Form&Design. Tror den här konstellationen hette typ "vuxenkoja". Please move in to my apartment.
En bild min trettonåriga kusin tog på mig när jag shottade på nyårsafton:-) Okänsligt:///
En bild Orre skickade till mig när jag låg på stranden i Vietnam. SO HANDSOME, All WhITE n' EVERyTANG.
En bild Hilda tog på mig och Carran sista kvällen i gamla läggan i Norrpan. Fräsch bil. HUR är det ens möjligt??
Avslutar med en bild på cowgrrl Carran.
ALLMÄNT | |
Upp