EASY FIELD

Vad gör jag i Oslo?
Jag kom hit den 24e september och fick jobb på Mango efter 1veckas tid, vilket är det mest kreativa och roligaste jobb jag haft. Mina arbetskamrater är svinbra och jag trivs som attan! 
Det andra jobbet jag har är på ett baguetteri 7 minuter från lägenheten, det jobbet fick jag faktiskt tack vare Lovisa som är daglig ledare där. Även fast jag bara jobbar lunchpass 3-4h om dagen där så stormtrivs jag - skitkul att få jobba tillsammans med en bff ju.
Klockan är 14.30, jag äter chorizzo & mozarellabaguette och kom precis hem från jobbet. Strax ska jag plocka ner all tvätt som hänger överallt i lägenheten samt glädjas av att jag fått min första norska lön insatt på mitt nya norska konto! WIHU! Det känns som det börjar gå bra nu och det gör mig så taggad.
På fredag kommer Oscar hit och jag längtar så fruktansvärt mycket - ska bli så himla koseligt! Nästa vecka ska jag jobba en hel del kvällspass på Mango, vilket jag ser fram emot. Ja, och det var väl allt. 
OSLO | |
#1 - - Karolin:

Älskar att du bloggar (alos, mer ylva-inspirerade inlägg plz)

#2 - - M:

Men gud, Mango?!?!
Shit vad nice.
Hoppas du har det gött! :))

Upp