WEEKEND IN NORRPAN

Jag tänkte visa er lite kassa bilder från födelsedagshelgen i Svedi: Här har vi den klassiska marängdaimtårtan vi gör varje år. Jävla skit att man öppnade paket när tårtan serverades = slukades dirr av sockersugna släktingar medan jag och carran blev utan. Därav fixade jag ytterligare en tårta dagen efter, vilket resulterade i denna majestätiska skapelse.
Nåja. Dagen började med familjen Mis-Tillys årliga (överdrivna) halloweenpyntning. Titt så fint det blev!! Vill ha dehär girlangerna här i vår lägenhet i Oslo. Hursomhelst började släktingar ramla in vid 14tiden och partajet var igång.
Systrarna Mis poserandes framför stilrena Billybokhyllor årgång 99 <3
Efter ett kärt återseende med släkten lämnade de partajet vid 19tiden och istället ramlade en 90talsklädd Lovisa in med tårta, kramar, cava och finfina födelsedagspresenter. Produced by Ninas Café & Lovisa:
Och så var vi i full gång med utklädnad inför kvällens bravader på Pullan. Här showar carran i bh, hon ska alltid spexa... =P
Jag tänkte först vara prinsessan Leia men pallade verkligen inte. Så det blev en ganska enkel utklädnad á la 90tal. Förstår dock inte hur jag som unge kunde springa runt sådär i två strama toffsar dag ut och dag in - gjorde ju förjävla ont i skallen!! De åkte av senare, inne på ett svettigt och folksmockat Pullan. Här har vi mig, Ollan 10 år gammal:
Carran hjälper Hilda med hennes home made riddarrustning. Tror att hon var Legolas :-) Snögg brud i alla fall.
My baby darlings <3 <3 <3 SNACKA OM RÖVPUT PÅ MIG ;-) Btw, tur att jag inte valde att klä ut mig till Leia eftersom Tessi babe gjorde sig assnygg som henne.
Foto taget av Oscar Manfred, my bf ;-P Gillar att han fick med mina ben och inte lovisas panna/öga.
Idioter i mitt kök :-S
Orre hade nog den coolaste utklädnaden av alla - en skäggig Mr. Anderson från Matrix. Här duckar han för en salva. Tråk dock att han skippade Pullan (vilket jag också borde ha gjort =P).
babes <3
ALLMÄNT | |
Upp