100% Julkänslor

Juliga saker jag gjort de senaste veckorna:
> Plockat ner jullådan och plastgranen från vinden samt plockat ihop den gren efter gren.
Tar SÅ lång tid, pluss att jag får allergisk reaktion på händerna av materialet den är gjord av :-((
 
> Lyssnat ENBART på Mix Megapol och Lugna Favoriter under jobbdagarna i postbilen (pga julmusik nonstop).
 
> Köpt i princip alla julklappar som ska köpas och även slagit in dem ASSNYGGT.
Nu ligger de prydligt under granen. Kan säga att av typ 15 klappar har jag slagit in typ 13:-P
 
> Skottat snö och borstat bort snö från begraven postbil. Men det var skittråkigt.
 
> Tittat på Grinchen och Polarexpressen<3<3
 
> Bakat mintkyssar med ägg i. Kliar i hela munnen när jag äter dem:-/ Fast goda är dem.
 
> Bastat! = hade sjukt höga förväntningar på detta pga har inte bastat på år och dar.
Men det var BARA jobbigt:-( Satt i typ knappt 10min innan mina näshårstrån brann upp helt. 0 av 10.
 
> Varit på min mosters "glöggmingel" där det serverades mängder av tapas och onyttigheter.
Nu slog det mig att jag inte drack någon glögg på glöggminglet.
 
> Såg norrköpings luciakröning på första parkett med strålkastaren rakt på mig genom hela konserten??
SÅ jobbigt. Men fasan vad fint det var. Dock tråk att allt var så himla traditionsenligt
+ tröttnade ganska snabbt på alla kyrkliga sångtexter.
ALLMÄNT | |
Upp