2016 Juli, Aug, Sep

Juli
Jag var lite smådeppig (trots sommar?!) pga kom inte in på de programmen jag ville samt att det kändes pissigt att Sydostasienresan var över. Men samtidigt var jag ju glad för att jag fick spendera mer tid med Oscar äntligen<3 Låg mest ute på altanen i svärtinge, lyssnade på podcasts och dokumentärer, eller var iväg och badade i någon sjö. Åkte till Stockholm med Loppan och hängde med Lojsan och Carro en weekend. Dansade på slaktis och till Jay Tose i Carros gamla lägga. Lovisa kom också hem till Norrpan i slutet av juli, umgicks så mycket det gick med den saknade ungjäveln<3
Augusti
Började första veckan med en roadtrip ner till götet med Lovisa och Carro. Hängde på Liseberg en hel dag och blev barn igen. Vågade till och med åka kanonen och höll på att mista livet pga kunde inte andas:-S Eftersom att nästan alla var samlade i augusti blev det en hel del utekvällar i sommarvärmen. Drack drinkar och spenda mina sista postenpengar på burgare. Gick återigen på Moderna, denna gång Kuzamas utställning. Åt på IKKI sushi i estocolmo för 5e gången i år:-) (Mkt viktig punkt).
September
Gick på sommarbröllop numero dos. Denna gång som barnvakt till brudparets ungar. Gick på hiphopklubb på Arbis med Clara och Carran. Låg ute på altanen och solade varje dag pga exremt varm sensommar, planterade om mina gröna växter och hjälpte till i mammas trädgårdsland. Åkte till Lovisa i Oslo för att gosa med henne, dansa på BLÅ, fika på uteserveringar, slappa i parker, dricka drinkar och käka partymiddag på Sydöst. Avslutade månaden med världsbäst helg i Stockholm med Tessi, Loppan, Carran och Orre & BIEBZ<3 Han var fett utbränd och sorglig - but i enjoyed ma time(-: En av kvällarna hade vi fet förfest m asbra människor, men som jag Loppan och Tessi "tappade bort" nånstans i t-banan påväg till Slakthuset:-P Men vi hade kul ändå.
ALLMÄNT | |
Upp