Vi Flyttar Till Malmö

Hallå där. Igår jobbade jag min sista dag som brevbärare på posten. SÅ skönt, men liiiite sad ändå. Har ju ändå jobbat där till och från i 4 år nu... Men vad vet jag, blir väl sommarjobb dirr nu när jag börjar plugga:-)) YES. Jag kom in på socionomprogrammet på malmö högskola!! Hejja mig:-P Fixade nyligen lägga på Möllan 5min från Tessi, Kakan och Sinka = !!??!! NAJS. Har ju dock extremt mycket att göra nu. Plöja ut skit från läggan i Norrpan, storstäda, hyra flyttbil, packa ner allt jag äger i flyttlådor, adressändra, byta vårdcentral, flytta över allergivaccinationen till lunds sjukhus, beställa kurslitteratur, hämta nycklar till nya lägenheten... the list goes on and on. Vsg, en bild på moi i hatt:
Idag slog jag även in den sista klappen till jul. Mår lite illa av hur jäkla överdrivet mycket paket jag köpt i år:-(( Nu får fan ALLA BLI GLADA :S:S
ALLMÄNT | |
Upp