BAJS-UNI

Efter hemkomsten från Sydostasien har en börjat komma tillbaka i gamla (pisstråkiga) rutiner igen. Dock måste jag tillägga att jag även hunnit med en snabbresa till Kroatien m. Carro, Martin och Oscar (hade superkul). Förutom det har lajf varit sisådär. Det är fan jobbigt att åka iväg sådär länge och nästan känna sig hemma i resandet, och så vips åker man tillbaka till tråksuedi bara sådär.
 
Jag är på dåligt humör pga igår fick jag reda på om jag hade kommit in på Beteendevetenskapsprogrammen jag sökt i Uppsala och Lund. MEN ICKE. Grät floder, tyckte så jävla synd om mig själv = kände mig fruktansvärt patetisk. Tills idag, när jag var ute och lämnade post i Svärtan. Kände bara BLÄ åt hela betyg/antagningssystemet. Här går en runt och känner sig hopplös med ett rätt så jävla bra snittbetyg ändå?? Vad fan får man för det nowadays?? En måste ju varit freakin skolnerd (skolnerd=ngn som får MVG i ALLA ämnen sedan första året på gymnasiet. LOL) för att kunna komma in nånstans tydligen.
 
Så vad gör jag nu? INTE FAN VET JAG. Önskar jag var en Kardashian och fick min "talang" serverad på silverfat:-/ WÄWÄWÄ. Ska lyssna på SR Dokumentär nu. Här har ni förresten min 10topplista m. de mest värda dokumentärerna:
 
Diskoteksbranden i Göteborg
Svensken i Bolivia
Skolgårdsmordet i Bjuv
Diplomatdottern på Klong Prem 
Mordet på Therese Johansson Rojo
Patrik Sjöberg och sexövergreppen
Fallet Marina Johansson
När Anna försvann
Dandyn och döden
20 år sedan Estoniakatastrofen
 
 
h3rrå
ALLMÄNT | |
Upp