^^

Alltsååå, jag hade livets dagar förra helgen. Jag och Carran fyllde 22 barre och hon tog med sig Marre hem hit till svärtan för lite FIEEESTAA, BOMPI BOMPI. nävars. På fredagen badade en i lyx. Käka hummer (som smaka plast:s) på fiskmagasinet, halsa bubbel och drunknade i paket^^).
 
Lördagen var KAOZ. Ok, låt mig berätta. Det hela började med att min morbror ringde och föreslog att vi skulle vara hemma hos morsan och farsan för att fira oss (ja han fyller år samma dag som C&jag). I said yes of course. Men slutade med att ca hela släkten från morsans sida kom hit. Fett kul såklart, men det hela gick från att det skulle vara en lugn brunch med 7 pers, till B-dayparty med 22 pers. Fick diska all night long (nä lol, skoja. delvis).
 
Men åh nej! Kvällen slutade inte där!! Dirr efter att de sista åkt hem, tog vi bilen in till läggan för some PREparrty (& massa musikquiz) innan vi gick till CLIQUEklubben i värmekyrkan. Minus för att de bara hade öppet källaren + överdrivet mkt reggeaton. Pluss för att det var ASbra människor där<3 
ALLMÄNT | |
Upp