Kroatien - Rab Del 1

Hello hello, fick ett litet ryck och kände att det var dags att lägga upp lite bilder pga min hårddisk är full,
men ca inget finns här på bloggen. SÅ voila! Jag har ju glömt att visa bilder från vår latmasksresa
vi gjorde i juni. Här har vi mig och Orre, första "ordentliga" baddagen (det var nämligen mulet för det mesta).
Orre, white as the rocks, ollan rockin dat S.E.Atan.
Detta var SÅ najs. Medan jag låg och läste Lena Dunhams bok kom grabzen med iskall bira. YESH PLEASE.
Och kolla bara på detta!!?? Dis is sick.
Dock svinakallt i vattnet.
Här demonstrerar jag och Oscar hur cirka ALLAS morsor och farsor poserar på valfri FBbild.
Avslutningsvis en bild på mi Hrvatski Squadi.
Älskar Suha Punta/skulle kunna hänga i en solstol där varje dag (när det är varmt såklart).
Del 2 kommer snart. Hejhej.
RESOR | |
Upp