Nyårsafton - Något Sena Bilder

Hade helt glömt bort att jag hade en massa bilder på mitt kamerakort, t.ex. dessa cheesy nyårspics: let's start with happi family pic nmbr1. Jag och Carran visar upp our trophies:-P Gick alltså all in med nyårsmiddagen i år. Blev ärtsoppa till förrätt (den på korv), skaldjursrisotto (ca det godaste jag ätit) och gino 4 dessert.
Äter hummer kanske var tredje år:-S = blev överlycklig på City Gross fiskdisk där en dumdum praktikant jobbade just då när vi var där och skulle köpa musslor. Jag och morsan tjuvlyssnade när hen sålde hummer i kilopris istället för styckpris XD Morsan var polite och ba "hörru, du gör fel", varpå hen lacka och bad mamma sluta bry sig - kul för oss. Vi åkte hem med två bamsehumrar för 80kr :-)
Marran sattes i arbete som vanligt.
Det här är SÅ typiskt Carran. Hon har alltså inte hjälpt till med något i köket, men tar ändå åt sig äran av ORRES fond :-)
Skoja, ärtsoppan var aslyxig.
Lyckliga
-.-
Visar upp mina spicy earrings jag fick i klapp av Oscar.
Jag gjorde någon form av tranbärs-GT som smakade enbart läsk.
Eftersom våra gäster var skitsena:-P hade vi photo session istället.
ÄLSKAR DEM.
Carran spexar i vanlig ordning - dålig stämning :-/
I present 2 you, Risotto Straight From Hell. Alltså in a good way.
Och så kom våra gäster<333 On spot => tonnåring tkr farsan e pinsaaam.
Innan vi begav oss vidare in till stan skypade vi med baba och dede<3<3<3<3 kolla va fina. Så knäppt att fira jul och nyår utan dem.
Vi åkte vidare hem till Hilda för lite förpartaj där Lojävel skrämde livet ur oss alla. Hon hade alltså ljugit ihop någon story om att hon var på tråkig fest hemma hos en kompis i Oslo och skulle jobba dagen efter fast hon egentligen hade åkt hem till Svärtan?!?! Dog. Vid tolvslaget promenerade vi bort till en lokalfest där vi dansade 3 timmar i sträck.
 
ALLMÄNT | |
#1 - - lojävel:

haha detta inlägg<33

Upp