sabocharms

-
idag på eftermiddan strossa jag, lojsan, my & hannah runt på öb & letade massa plastmuggar. hittade inte dedär som vi ville ha, men rätt liknande.. fasan va mycket vi köpte! 180 plastglas! mygod, tagg jag är inför nyår då! sen läsk & chips. så fick vi kuta till bussfan som vi catcha precis i tid. men såklart ska man tappa läsken på bussen. snacka om att den är rejält skakad nu.. haha. kom hem & käka med familjen, robban, ullis & emma. sen satt jag vid datorn. så fika vi också. sen när de stack hem körde jag mamma, pappa & carro ett sångspel. sjukt kul! men jag förlora.. skulle ha haft sovit hos lojsan ikväll men det blev inget. ska nog kolla på någon mysig film med familjen ikväll. näh nu ska jag fixa räkor, pahha. bye

ALLMÄNT | |
#1 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

Sv: hha joo visst har den :)

#2 - - Julia:

Hahah ja precis! ;D

#3 - - Lovisa:

Jaa den är så jävla bra! :D Josh är alltid lika bedårande och charmig <333

#4 - - ida myrin ♥:

sv: ja, det är bra :) med dig då?

kram!

#5 - - elsa | c a n o n ♥:

Tack ! :)

Kul att du hade en bra jul ;)

Allt bra med dig idag då?

#6 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv;. kameran i min meny :D

#7 - - elsa | c a n o n ♥:

Great !

Jag mår toppen , taggad som fan inför nyår nudå ;)

Vad ska du göra på nyår?

#8 - - VivianN':

svar

vet inte riktigt men jag ska hitta på något det ska jag!

förresten så fyller min systers kille år idag ;D

#9 - - e s s:

Fina bilder ^^)

sv: Allt är bra med oss :D Allt bra med dig ?

god fortsättning xD

#10 - - myelise:

NU PEPPAR VI TILL NYÅR BROOOOOS ! <3<3

#11 - - VivianN':

Svar

han tackar säkert:D

vad gör duda?

#12 - - elissa:

fan va snyggt armband! vart ifrån? :o

Upp