mardrömmar kan dö

i natt drömde jag världens läskigaste dröm om en människa jag aldrig träffat men som
var här på besök för några dagar sedan när jag inte var hemma. i min dröm visar det
sig att han är en kallsint mytoman. så kallsint att han under besöket här hemma
stal en hemnyckel och tog sig sedan in titt som tätt. allt spårade ur och mytomanen
kidnappade mina föräldrar, jag var ensam i ett mörkt hus, trapped som i collector
ni vet? allt var så förbaskat verklighetstroget att jag kunde ta på saker och ting.
askonstigt tycker ni - men hur jävla konstigt var det inte för mig :P
jag vill ha tillbaka sommaren.
vill gråta över internationalekonomiuppdraget. jag avskyr ju ekonomi.
fredagens insparksfest kan typ gå och dö. är pank och förstår inte hur.
wäwäwä, jag vill ju bara ha nästa helg nu genast.
idag tänker jag övernatta hos min käre pojkvän.
jag tänker inte sova ensam.
ALLMÄNT | |
Upp