LEON

Tänkte visa lite nytt och fräsigt i lägenheten! Vi har nämligen varit på IKEA efter att jag fick en briljant idé om att hänga upp en såndär köksredskapshängare över skrivbordet för att skapa fiffig förvaring! Det blev ju till och med snyggt. Vet dock inte om den hänger lite för högt?
I ena hinken har vi pennor och dylikt, i andra har vi en kaktusväxt som är så snäll och behöver inte vattnas alls mycket. I högra hörnet hänger min ljusrosa pompom från Cervera. 
En liten inzoomning på vad som hänger ovanför: 1. en riktigt dålig/fånig fotoautomatremsa på mig och mina bästa vänner år 2009 2. en fabulös uterus <3 3. någon typografisk-artsy reklam till en konstutställning i Warsawa.
Något som nästan får mig att fälla en glädjetår är att vårt fejk-bonsaiträd (som vi trodde dog för 2 helger sedan) har fått nya skott och jag blir så lycklig för hens skull <3 GOOD JOB PLANT
Och så en sista bild på mina nyinhandlade sandaler som är anatomiskt hälsosamma för mina stackars skoskavsarga fötter. DESSA KOMMER JAG BO I I SOMMAR.
Nu ska jag dubbeldosera ipren, göra mina sjukgymnastiska stretchövningar och gråta över min smärta bakom skuldran som kommit tillbaka efter två dagar på jobbet. Imorgon ska jag hänga på låset utanför rehab öst kl 07.30 för att hinna med drop in-tid. ÄLSKAR MITT LIV
ALLMÄNT | |
Upp