We are magicians

Jag har haft en toppenhelg! I fredags jobbade jag mitt lunchpass på Tullíns, fick äntligen efter 1 veckas sockersug dricka cola (pga fredag = lovisa har nämligen en massa "sockerfria vardagarsregler" och på fredagar då får man festa till det med lite brus, wihu!). Här är jag, mina mördarsnigelsögonbryn (hade världsproblem med pennan på morgonen =P) och mitt nya roséhalsband <3
Eftersom jag slutade så förbaskat tidigt bestämde jag mig för att vara en god syster och följde med Carro till Karl Johan som smakråd. Hon skulle nämligen köpa en ny vinterkappa, men det regniga citybesöket var förgäves. När vi kom hem knäppte jag ett par selfies med "nya" kameran och så bar det iväg hem till Tessi, Clara och Loppan där det vankades en "halv-åtta-hos-miginspirerad" trerättersmiddag.
Den här kvällen stod Lovisa, Carro och Tessi för maten. Till förrätt blev det laxtartar, till varmrätt hamburgare med egengjord coleslaw och till efterrätt serverades det smulpaj i miniformat - supergott! Önskar att de kunde servera sån här mat varje kväll :-) Efter maten fick vi ge poäng för varje rätt och ge positiv eller negativ kritik. Det ska bli superspännande att få se vem som får mest poäng av oss alla!
På lördagen hade jag det sena passet på Mango. Jobbade 8 timmar och fick bara 15 minuters rast = kutade till M'cdonalds och tröck i mig en dyr, svettig chees på 30sek. Det var lördag och löning, vilket resulterade i ett jävligt svettigt pass med galna kunder. Hursomhelst kom jag hem vid 19tiden och var helt slut. Slängde i mig ett glas rosé, svidade om till festblåsan och åkte hem till brudarna ännu en gång.
Vi drack vin, spelade spel, dansade och blev ganska så väldigt onyktra (vissa av oss). Senare gick vi efter många om och men till en nattklubb vid namn "Gudruns". Vi stod i kö i cirka 20min skulle jag tro och jag mådde inte bra alls. Men tillslut kom vi in och jag gick från en supersnefylla till att ha en riktigt jäkla kul natt. Musiken var fett bra och vi dansade oss svettiga på de persiska mattorna och skällde ut vissa störiga män. Efter ett Maxbesök gick vi hemt till dem och somnade pladask. LOVE MA GÖRLS <3
OSLO | |
Upp