SPOTIFY - MITT ÅR

Okej, tänkte att det här skulle vara en kul grej att kunna kika tillbaka på om några år. Här är mitt (& Oscars) år på spotify<3:
Startade alltså 2015 med sjukaste låten<3 Hoppade ur kläderna när jag såg att det var en Backstreetlåt pga kan i princip ALLA deras låtar utantill<33 Bästa partylåten pga ALLA har hört den (åtminstone 90talsbarn).
Lorentz var en starkt återkommande snubbe under cirka alla kategorier... haha. What can I say??? love him<3<3<3 Lyssnar ALLTID på Kärlekslåtar när jag tränar, "Visa mig vägen" eller "Inga bra svar" när jag gör squats och ALLTID "The.OC.S01E01.DVD-Rip.Xvid" på repeat när jag stretchar :-)
BLEV SÅ LYCKLIG NÄR JAG FICK SE ATT "ONE LIFE" ÄR MIN MEST SPELADE LÅT 2015<3<3<3 Helt seriöst, den här låten är fett unknown när man jämför med Biebers megahittar, men woooah det är den bästa av dem alla. LYSSNA OCH HAJJA. The song of my lyf<3
Ok? Nästan lite pin ass. Lorentz in my heart, thats all i can say - lol.
Så vintern bestod inte alls mkt av musik för min del. Jag bodde i Oslo och vi lyssnade mest på Lovisas och Carros spotifys. Därav denna Oscarmusik. Vet bara vem Yung Lean är hehe, fail :-/
Våren däremot började jag sakta men säkert lyssna på Oscars spotify (jag vet, jävla norpare) och högst upp på listan fanns Lorre såklart, men lyssnade även sjukt mkt på Drake (som både jag och Oscar delar vår kärlek till<3).
Sommaren ägde musikväg<3 Mycket hiphop och min kära Nicki<333 Mkt "Truffle Butter", "Feeling Myself" & "Pills N' Potions". + ASMKT L$D med asap bby.
MEN HÖSTEN VAR SÅKLART BÄST pga passerade typ nyss. Tråk dock att ingen kvinna fanns med :-( BADBADBAD </3 Trodde verkligen Dej Loaf skulle komma med?? Känns som det är det enda jag lyssnar på ffs. Lorentz och Bieber följer med som en röd tråd hela året - lovem.
 
Det var allt.
MUSIK | |
#1 - - En bekant:

Hej Olivia!
Fin blogg! Men funderar på en sak...

Om man kollar på din kläd stil ser du hipster ut men du lyssnar på hip hop och Justin Bieber... Varför försöker du vara någon du inte är???

Upp