HITTAT I PAPPERSKORGEN

Yes it's true. Jag har alltså råkat slänga dessa bilder i papperskorgen på något jävla vänster? De är liksom fina? Hade dock heeelt glömt bort dem. Men vi kör pga har varit astyst på denhär bloggen ett tag, so why not.
Här har vi tex en massa göttigt från vårt trädgårdsland. En massa krispig sallad som vi mumsade i oss cirka varje dag i september.
+ egna freakin potatisar<3 LIKE A TRUE BONDE säger jag detta: JAG ÄLSKAR ATT GRÄVA POTATIS<<3<3<3 sjukt spännande.
En annan gång, för aplänge sen(!?) testade jag och gäris den "nya" burgarrestaurangen Flippin Burgers, jävla göttigt. Minus dock för asflottig burgare som rann och fläckade ner mina favvojeans = GÅR INTE BORT I TVÄTTEN, INTE ENS MED VANISH</3
Det var fett dyrt, burgaren fick 3 av 5 möjliga stjärnor = klår aldrig burgarbaren och Meneer i Utrecht.
SOET TJEJ <3 
LYSTRING BRUDAR: OM NI LÄSER DETTA, VI MÅSTE UT OCH KÄKA BURGARE
ALLMÄNT | |
Upp