STOCKHOLM 23-25 OKT

Befann mig alltså hemma hos Kollektiv SMUTS (egendöpt) över helgen innan jag fyllde 21. Åkte dit för att få min födelsedagspresent :-)... och för att hänga med Carran. Här har vi henne samma dag som jag anlände i huvudstaden. Vi hade gått på stan hela dagen och var helt jävla slut när vi kom till Le big suprise: Indisk restaurang!
+ fanta. ALLTID LÄSK TILL MAT. Ingen alkohol här inte.
Just look at dis masterpiece. Favorit på tallrik=bönsåsen längst upp till vänster. Bara för att Carran paya beställde jag även in Naanbröd :-) som inte gick att få ner. Bra ställe.
Så entrade man den nya lägenheten i Enskede!! BARABAMBAMBAMBAAAAAM: Detta är vad jag möttes av: Some nice inredning. Kändes som att jag hade hamnat i något "hemmahosdesignernXX" i valfri inredningskatalog.
Okej, deras lägenhet har sån jävla potential, förstå besvikelsen när man inser att syrran har NO talent för inredning what so ever.= flög in till sovrummet och började städa iordning i deras fula bokhylla pga har 0 tolerans för lägenhetsmobbing:-/ Blev asfint, men fånga ej på bild. Lägenheten blev nog glad. På bild: Dagens shopping innehållande bland annat ett bajsspel och en stavmixer:-)
Inredde även vardagsrummet/Jons sovrum till detta, snyggt va?:-) Försökte inspirera Carran till att köpa najs dekorering, vilket resulterade i två hipsterskrikande men ack så stiliga ljusstakar<3 = kände mig genast hemma:-) USCH låter som en jävla kräsen häxa nu. På bild: lördagsmode efter big money spending.
Hursomhelst. Tidigare under lördagen när vi traskade omkring på både Söder, drottningg och StureP(<33 carro och martin hade aldrig varit där, södermänniskor vettni:-) kom vi på den briljanta idén att köpa alkohol på systembolaget nere i Hötorgshallen där de fortfarande kör på "receptbelagda apotekskonceptet" om ni förstår vad jag menar. Lyxigt ;-)
Knäppte första samt introducerade söderparet till min nyupptäckta favoritgenre R&B med inslag av hiphop<3<3<3 Gick ej hem:-/ Blev mest massa indistuff...
Carro ville visa sin framgångsrika konst: "Matlåda i påse".
Sorry för osmickrande bild, var asfull XD
Vi gav oss även fan på att lära oss dansen till N'syncs BYE BYE BYE<3<3, vilket vi nästan gjorde:-) Martin skakade mest på huvudet.
Så svirade jag om till detta: min nya tisha från Urban Outfitters som jag betalade 25kr för:-))))
Efter många om och men begav vi oss mot andra sidan stan för att medverka på inflyttningsfest hemma hos Martins bästa kompisar. Vi drack öl och snusade på T-banan i cirka 45min:-) innan vi var framme.
Väntar på T-bana Numero dos... </3 Tur att man fyllde på kortfan med ASMKT PENGAR. lol.
Hade skittrevligt + träffade massor av nya skitsköna assmarta själar. Vi spelade dryckesspel, fejktattuerade oss, lyssnade på 1D och gjorde stolskonstverk av "skumpagrej" (ja, vafan heter det?). Kolla va fina<3
Stolt. Kvällen slutade med att jag och Carran åkte hem och lämnade Marre som skulle på rejv med 2pers. Och så var den Stockholmshelgen!
ALLMÄNT | |
Upp