SKRIDSKOÅKNING, RESEPEPP & TÖRLEY

Igår började jag dagen med att rota fram mina gamla skriller från vinden och they still fit!!! Gick ner till isen med morsan och åkte ut halvvägs till blacka samt wowade till att vi lyckats pricka in just den dagen då det var EM i issegling?!?! What is even that. Såg så himla kul ut när de swishade förbi liggandes.

Senare åkte jag med mor och Loppan till stan för att köpa en asbillig skitbackpackerrygga på Claes Ohlson. Pallar ej slösa mer tusenlappar innan resan och ryggan duger (55l). Nu vill jag bara börja packa dirr!

På eftermiddagen åkte jag hem till Loppan där vi drack Breznak, peppade Asien och målade naglarna tills Niklas kom och vi drog till Sinkan där även Tessi var. De bjöd på middag och vi lyssnade på musik samt blev smått berusade på Törley innan vi spontant drog till Arbis för att pindansa till Håkanlåtar. Så bra kväll.
| |
Upp