De Absolut Bästa Filmscenerna Evvah

Jag ger er Ollans favvomoments i filmhistoria, VOILA:
"Gainsbourg: A Heroic Life" - Typ en av mina favvisfilmer. Så mysig, rolig, sorglig och märklig
- exakt så som en vill att en film ska vara. Blir extremt glad när jag ser den här scenen.
Varning för spoiler! Se ej om du inte har sett filmen!
"Captain Fantastic" - Åh, grät och fnissade på samma gång när jag såg denhär slutscenen pga SÅ fin<3
Kan förstå om den är lite småfånig att se på om en ej vet vad filmen handlar om.
SE DEN. En av de bästa filmer jag nånsin sett.
"Social Network" - Omg, känner sån sjuuk medkänsla för Eduardo här!
Hejjar nästan på när jag ser den här scenen, nästan kryper i mig.
GO GETEM EDUARDO.
"The Life Aquatic with Steve Zissou" - Jisses, roligaste och knäppaste scenen från en av mina favoritfilmer.
Iofs är alla Wes Andersons filmer såhär bra + är proppade med galna scener.
Men denna är helt klart i toppen.
"Harry Potter & the Order of the Phoenix" - visst, vi alla vet väl att Dan inte är världens bästa skådis,
men alltså SÅ mycket kärlek till denhär scenen<3 Av alla HPscener är det här den som får mig att gråta mest.
Blir extremt rörd när han får sina flashbacks :'-/
"Spy" - helt klart den bästa komedifilmen jag sett. Skrattar rakt ut under cirka hela filmen.
Älskar Melissa Mccarthy och Jason Statham<3
Finns hur många roliga scener som helst, men den här pretty much says it all.
 
"Scary Movie 3" - Dethär klippet är ju ett måste. SE.
OBS: ej ngt slags cred till Charlie Sheen, I hate him.
ALLMÄNT | |
Upp